sreda, avgust 03, 2005

tu pa tam ... lul - čka vam (nudling situations)

no sej .. dopust je bil .. men se je pa prvič zgodil da se nisem mogu u lifeu slečt do nazga .. zakaj !?!? ker mi je blo nerodn .. ja pa verjemte mi da bi blo vam tud .. vsaj prvič .. sej pol sem se napil pa je blo laži :D

no pa začnimo .. bilo je daljnega konca julija 2005 pa sem šu s čivapčičko u nudl kamp k njenim na morje .. full fino fajn .. pa da najprej opišem kako to zgleda ..

nemke ki brcajo žoge .. no najprej sem mislu da žoge brcajo pa sem kmalu pogruntal da majo joške do kolen .. ... čudneži s prepirsanimi luliji .. tud fascinantno ampak ne zaradi števila pirsov v orodju ampak ker se tolk blešči da rabiš očala z UV, AV, DVD, CDR, FBI, CIA, NSA, UMSC za zaščito oči .. uglavnem lušno .. maš tud ljudi ki u bistvu clo ok zgledajo .. velki lulčki do kolen, joške u špičake .. pa tko no .. pač nič takega kar še ni bilo videno zares ...

in jest bravehart po horoskopu lev, sem se pač sprijaznil s tem da grem v tak camp počitnikovat .. sam da me bo pa tolk zablokiral pa nisem vedu .. k sem se prpelu notr sem bil čist trd .. pa ne u hlačah .. ampak tko trd .. am .. blokada .. lolek ..mongoloid .. hehe .. vse golo boso .. am .. uff .. ja no sej .. kwa pa zdej .. skor ene tri nudle povozm ... se trikrat zabijem .. 5x zafarbam .. se parkiramo .. se razpakiramo pa srečam čivapčičkine starše .. no zdej mi je blo pa res čist weird u glavi .. v moje veselje ali srečo niso njeni starši taki kot sva jest in ivlčič k morva iz vsega nortza brit .. pa mi je oče takoj ponudil, pivo, vino .. tako da mi je bilo po enih dveh urah že cela zemlja ravna .. okol meni pa so skakali nudli katerih registriranje je bilo vedno z 15 minutno zamudo .. vsaj takrat .. starši so potem odšli in končno je prišel čas da se ogolim .. ker imam pri tem kar nekaj prakse res ni bilo posebnih zapletov .. je pa bilo smešno .. stegna pordečela, roke, trup pordečel izpred baldahina pa sije moja velika BELA rit .. začuda mimoidoči niso natiakli očal .. hehe .. no fino .. sleku sem se .. zdej pa krog po kampu .. prvi krog nardim gol, drugega z brisačko, ker so mi pač razložili da ko greš nekam na pivo (recimo v lokal ob plaži) si vzameš brisačko sabo .. in ker sem bil len za 4 .. sem si jo potem povezal okoli pasu .. in ko sem šel na pivo sem imel na čem sedet .. nebi jest na tistih klopcah sedu z nago ritjo .. kwa pa vem kero zdrizasto mednožje ali pa posrana aka ne dovolj umita rit je tam sedela .. no sej ko se smestiš je super .. daš pod rit brisačko .. piješ pivo in akcija .. seveda nisem pazil na sonce, sem mel tolk dela z nagci pa privajanjem da sem pozabu na sonce ... ko sem se pa spomnu na sonce je blo pa že prepozno .. hrbet rdeč .. drugi dan namažem hrbet me upali na polno v bedra .. pol je pa itaq teden minil .. pa sem mogu spet dam .. ... pa tolk so mi obljubljal da bom mel lepo rjavo rit pa še lepega nigerskega lulija .. pa so se trikrat zmotil .. rt mam belo , luli je rdeč in nigri majo velikega .. res pa je da sem večino časa prebil sedeč na izpušniku (beri anusu) ...

res fajn je tole ko se enkrat privadiš na nudlanje .. gol v vodo .. je cela zmaga ..
uglavnem I want more.. pa še folk je fantastičen ;) pravi borci in borke .. sicer nisem še pogruntal za kaj se borijo .. samo moja blontnost mi dopoveduje .. da če tolk spijejo kot sem jest na tem dopustu .. potem gre za preživetje !

priporočam vsem normalnim homosapiensom !